Információs iroda a Narita repülőtéren

 

A tokiói Narita nemzetközi repülőteret üzemeltető cég közleménye szerint külön információs és segítségnyújtó pultot állítottak fel a repülőtér mindkét terminálján (1-es terminálon a 4. emeleti indulási részen, a 2-es terminálon az 1. emeleti érkezési részen a B zónában).

A pult reggel 7-től este 10 óráig áll azoknak az utasoknak a rendelkezésére, akiknek a repülőgépjáratát az izlandi vulkán kitörés miatt törölték.

A pultnál könnyű ételt és ital biztosítanak ingyenesen, hálózsákot kölcsönöznek, ingyenes tisztálkodási és pihenőhelyekről tájékoztatnak, internet hozzáférést, angol nyelvű újságokat, illetve egyéb információkat biztosítanak.

Az információs pultot az európai járatok menetrendszerinti indításának megkezdéséig tartják fent.